Lirik Lagu Bojo Ketikung Ratna Antika

Posted on

Lirik Lagu Bojo Ketikung Ratna Antika – Banyak sekali lagu dangdut yang bermunculan dijadikan sebuah lagu bernuansa koplo, salah satunya adalah koleksi dari lagu NDX A.K.A yang di Cover oleh Ratna Antika dengan nuansa dangdut koplo seakan membuat orang tertarik dengan lagu ini.

Lagu Bojo Ketikung ini pertama kalinya dipopulerkan oleh NDX A.X.A adalah salah satu hiphop dari jogja yang namanya sudah naik daun dikalangna remaja pastin udah pada kenal dengan ndx a.x. ini. namun kali ini lagu bojo ketikung ini dinyanyikan oleh Ratna Antika dengan nuansa dangdut koplo, Ratna Antika adalah penyanyi cantik yang berasal dari kota Banyuwangi yang bernama Ratna Antika, Dia berwajah cantik dan menarik dengan ciri khas lesung pipinya dan giginya yang gingsul menambah cantik sa’at Ratna Antika tersenyum.Lirik lagu ini dipopulerkan oleh Ratna Antika,beliau tidak hanya cantik wajahnya tetapi juga merdu suaranya.

Lagu Bojo Ketikung ini di populerkan oleh Ratna Antika dengan nuansa dangdut koplo yang sangat enak didengar di teling masyarakat indonesia ini, bagi fans Ratna Antika pasti udah tau kan lagu Lagu Bojo Ketikung ini. Tanpa Basa – basi Lagi yang ingin berkaraoke dengan lagu Ratna Antika namun belum hafal liriknya gak usah bingung nih saya udah siapkan Lirik Lagu Bojo Ketikung Dibawah Ini;

Lirik Lagu Bojo Ketikung Ratna Antika

jangan opo, jangan kangkung
tempe opo, tempe koro
ngopo kok bingong, bojoku ditikong
lapo kok bingung, ra lapo lapo

aku ra nyongko kowe tego karo konco
jarene konco kentel, bojoku tok sleding tekel
opo ra ono lanang liyo sing seneng koe
nganti koe nikung bojone konco dewe

heee kowe koncoku sing jarene cs-ku
nanging nyatane neng mburi kok kowe koyo pabu
mbribik nikung nyiak bojone konco dewe
ora mikir koncone tumindak sak karepe

paitan cangkem lunyu, kau merebut pacarku
tusuk dari belakang ah mana ku tahu
seakan kau arjuna padahal engkau keju
ra nganggo sopan santun kau dustai diriku

sak tenane atiku loro
nanging aku mencoba ra popo
sak tenane atiku loro
nanging aku kebacot loro

aku ra nyongko kowe tego karo konco
jarene konco kentel, bojoku tok sleding tekel
opo ra ono lanang liyo sing seneng kowe
nganti kowe nikung bojone konco dewe

a..ku kurang opo, kok koe iso tego
opo ono salahku terus kowe nikung aku
aku kudu tak ajarno, kok aku kudu lilo
ngrasakno tumindakmu sik ngerugekke awakku

pancen koe konyol, ning utekmu kok protol
pendak ndinone awor ee bojoku tok gondol
tak bisa aku pendam, mana sangup bertahan
neng ngarep kok apikan, neng mburi kurang ajar

sak tenane atiku loro, nanging aku mencoba ra popo
sak tenane atiku loro, nanging aku kebacot loro

aku ra nyongko kowe tego karo konco
jarene konco kentel, bojoku tok sleding tekel
opo ra ono lanang liyo sing seneng kowe
nganti kowe nikung bojone konco dewe

yo wis sak karepmu, nek ngeneki caramu
yes wis iki dalane, aku mung ikhlas wae
koe mung tak bedani, kok watakmu kemlinthi
pacar teman sendiri, kau anggap permaisuri

gek ndang ruwatono, gek ndang untalono
mugo iso seneng, awet tekan tuo
sakjane aku nguyu, mikirke tumindakmu
kok koe ngragas banget, ngopeni turahanku

sak tenane atiku loro, nanging aku mencoba ra popo
sak tenane atiku loro, nanging aku kebacot loro

aku ra nyongko kowe tego karo konco
jarene konco kentel, bojoku tok sleding tekel
opo ra ono lanang liyo sing seneng kowe
nganti kowe nikung bojone konco dewe

aku ra nyongko kowe tego karo konco
jarene konco kentel, bojoku tok sleding tekel
opo ra ono lanang liyo sing seneng kowe
nganti kowe nikung bojone konco dewe

Untuk melengkapi Lirik bojo ketikung diatas, sudah saya sediakan juga versi Karaoke Bojo Ketikung No Vocal, anda bisa langsung play saja dibawah ini jika mau karaoke:

Demikian yang bisa saya berikan pada kesempatan kali ini mengenai Lirik Lagu Bojo Ketikung semoga bisa menambah koleksi lirik lagu anda baik dalam nuansa dangdut klasik, koplo, campursari maupun yang lainnya, kita sambung kesempatan mendatang aja ya.

Incoming search terms: